asroon’s blog

فروشگاه اینترنتی آهن آلات اسرون دارای تیمی کامل در حوزه تجلیل اقتصادی بازار آهن و محصولات در این حوزه می باشد. در سایت مذکور آنواع ورق های روغنی ، ورق های گالوانیزه، ورث های استنسل استیل، ورق های رنگی ، ورق های آلیاژی وصنعتی، انواع پروفیل، قیمت نبشی ، ور

کدام نوع ورق فلزی برای پروژه من مناسب است؟

 

 تکنیک های بسیاری از ساخت ورق فلز قابل اعتماد در دسترس است، اما برخی از آنها ممکن است برای برنامه های خاص مناسب تر از سایرین باشند.

آشنایی با فرآیند ساخت انواع ورق فلز به شما کمک می کند تا تعیین کنید کدام تکنیک برای پروژه های شما مناسب ترین است.

در اینجا یک پایه اساسی از روش های مختلف ساخت ورق های فلزی وجود دارد که به شما در تصمیم گیری کمک می کند.

انواع ورق های فلزی

انواع ورق های فلزی



ساخت مواد اولیه خام و تبدیل آن به بخشی برای استفاده در فرایند مونتاژ است. انواع مختلفی از فرآیندهای ساخت ورق های فلزی وجود دارد که رایج ترین آنها:

  • برش دادن
  • تاشو
  • ماشینکاری
  • مشت زدن
  • برش
  • مهر زدن
  • جوشکاری
  • ساخت مواد افزودنی

 

انواع دیگر فرآیندهای ساخت وجود دارد که از موارد موجود در لیست بالا متداول هستند. همچنین بطور مداوم انواع جدیدی از روش های ساخت وجود دارد (مانند تولید مواد افزودنی که در بالا ذکر شده است).

فرایندهای ساخت به ویژه برای اجرای دستگاه های jidoka (اتوماسیون) و hanedashi (autoejectors) مناسب هستند. هر دوی این دستگاه ها پیش نیاز خط چاکو-چاک (بار-بار) هستند.

یک منطقه وجود دارد که می تواند مبارزه کند. بعضی از ماشینهای بسیار بزرگ با محصولاتی که می سازند مطابقت دارد. اما بسیاری از ماشینهای بزرگ با مدت زمان زیادی برای تغییر زمان، موجودی را افزایش داده و تولید بیش از حد را ترویج می کنند. بهتر است ماشینهای با اندازه ی مناسب و در صورت امکان آنها را در سلول های کار قرار دهید. این به ایجاد جریان کمک می کند.

 

ورق متال ورق

مهر و موم ورق فلزی و میلگرد هفت الماس وقتی سازندهایی است که به طور همزمان در فلز ساخته می شوند یا از یک پیشرانه می میرند.

این روش معمولاً در شرایطی که نیاز به تکرار حجم بالا برای یک محصول داشته باشید مناسب است، زیرا می توانید قطعات زیادی را به سرعت ایجاد کنید.

 

خمش و فرم ورق فلز

هنگامی که شما نیاز به ایجاد دو قطعه به شکل دو و سه بعدی در بودجه دارید، خمش ورق های فلزی و شکل گیری با استفاده از CNC یا خم کردن فلز ترمز معمولاً بهترین گزینه است.

شما می توانید اشکال مختلفی را ایجاد کنید تا مقادیر مختلفی از حجم کم تا زیاد را با هزینه ای مناسب پشتیبانی کنید.

این همچنین گزینه ای است که به شما امکان می دهد تا در طول عمر خود ترفندهای کوچکی را برای محصول نهایی خود داشته باشید و هزینه ابزارآلات را به کلی کاهش یا حذف کنید.

 

خم و پارچه لوله

ابزار Fairlawn به دلیل داشتن خم کن لوله های CNC پیشرفته ایتالیای Crippa 955LE CNC، یکی از پیشرفته ترین خمک های لوله برقی در جهان است که در این روش تخصص دارد.

برای ایجاد اشکال نزدیک به سرعت و با دقت بالایی، خمش لوله راهی برای پیشروی است.

 

برگه نسخه برداری

اگر برای محصول خود الزامات دقیقی دارید، تولید دقیق ورق ها و نبشی های فلزی روش مورد نظر شما است.

ابزار Fairlawn از مشخصات دقیقی برای مهر زنی، شکل گیری، خم شدن، برش، مشت زدن، جوشکاری برای شما استفاده می کند.

 

CNC TURRET PUNCHING

CNC برجک زدن CNC راهی است که باید هنگام ایجاد سوراخ، مربع یا اساساً هر شکل یا الگویی در ورقهای فلزی مسطح ایجاد کنید.

این روش برای این نرم افزار ارجحیت دارد، زیرا ارزش و دقت خاصی را ارائه می دهد، به خصوص با سفارشات با مقدار متوسط ​​تا زیاد.

پانچ باعث ایجاد ویژگی های یکنواخت و هماهنگی خوب بین ابزار سهام و اندازه ویژگی ها می شود.

 

جوشکاری روبیوتیک

اگر اجزای سازنده یا محصول نهایی شما نیاز به جوشکاری قطعات یا مواد با یکدیگر دارند، جوشکاری روباتیک گزینه ای باکیفیت برای کار شما است.

این روش جوشکاری اتوماتیک می تواند در مدت زمان کوتاهی نتایج بسیار دقیق و سازگار را تولید کند.

 

جوشکاری دستی

برای سفارشات با حجم می توانید جوشکاری دستی بر روی جوشکاری روباتیک را انتخاب کنید.

اجازه دهید ابزار FAIRLAWN به شما کمک کند تا تکنیک جذب فلز را برای کار خود انتخاب کنید.

اگر به هیچ وجه در تعیین نوع ساخت فلز برای شما و پروژه خود به هیچ وجه مشکلی ندارید، سایت تخصصی آسرون خوشحال است که  می تواند به شما کمک کند.

ما با ارائه خدمات کاملی به ساخت فلز به PA ، MD ، NC ، SC ، VA ، NJ و NY کمک می کنیم. ما ماهیت خاص ساخت فلز را درک می کنیم و می تواند به تعیین فرآیند مناسب برای شما و نیازهای شرکت شما کمک کند.

ما به شرکتهای بی شماری کمک کرده ایم که تمام سالها شرایط و ضربات ساخت فلز خود را برآورده کنند و می توانند همین کار را برای شما انجام دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های ساخت فلز یا سفارش دادن انواع ورق های فلزی، با ما تماس بگیرید.

 

https://www.asroon.ir/news/detail/رابیتس-و-کاربرد-آن-در-ساختمان/1032/view/

https://www.fairlawntool.com/blog/sheet-metal-fabrication-types/

www.asroon.ir